مكس KI-Stimmengenerator von Fish Audio

Erzeuge مكس-Stimmen, denen 1+ Creator vertrauen. Erstelle Männlich, Mittleren Alters, Erzählung-Sprachaufnahmen mit AI Text-to-Speech.

Angetrieben von Fish Audio S1

Samples - مكس

Hören Sie sich Beispielgenerationen an, die Sprachqualität und Vielseitigkeit präsentieren

Default Sample

Beispiel 1

"أنا مش داخل أحكي قصة فقر ولا خيانة ولا مشكلة عادية.. أنا داخل أحكي إزاي تطبيق على الموبايل قدر يهد بيت كامل؛ جواز 7 سنين، طفلين، وبيت كان مستور.. في أقل من سنة كل ده اختفى. مش علشان مرض ولا حادثة، علشان ضغطة زرار وكلمة اتقالت لي: فلوس سهلة. ساعتها حسّيت إني فاهم، بس الحقيقة إني كنت تايه ومش شايف قدامي." كانت حياتي ماشية عادي جداً؛ بيت بسيط، شغل على قدنا، مفيش رفاهية بس مستورين. أنا ومراتي عمرنا ما حلمنا بقصور ولا عربيات، كل اللي كنا عايزينه إن البيت يمشي والعيال تكبر في أمان. كنت أرجع من شغلي تعبان ألاقي ولادي ومراتي مستنييني بالأكل، نضحك ونشتكي من الغلاء ونقول "ربنا يعوض". كنت حاسس إن عندي أهم حاجة: بيت ثابت… ومكنتش عارف إن الثبات ده هش أكتر ما تخيلت. في يوم وأنا قاعد مع واحد صاحبي، وراني "تطبيق مراهنات" وقال لي بثقة: "جرب كده، دي فلوس سهلة، ناس بتكسب آلاف وأنت واقف مكانك". ضحكت وقلت له "يا عم سيبك ده نصب"، بس الفضول لعب في دماغي. قلت أجرب بمبلغ صغير، حاجة لا تودي ولا تجيب. حطيت الرهان.. وكسبت! ساعتها حسّيت إني مسكت طرف الخيط، ومخدتش بالي إني دخلت طريق ملوش لافتة خروج. بعدها مرة ورا مرة، كل مكسب يخلي الطمع يزيد، وكل خسارة أقول "عادي الجولة الجاية هتعوض". بقيت مستني الماتشات أكتر من أي حاجة، ماسك الموبايل وأنا متوتر، أفرح فجأة وأتعصب من أقل كلمة. المرتب بقى يدخل ويطلع من غير ما أحس، فلوس البيت بقت فلوس رهان، وأنا بقنع نفسي إن ده "مؤقت"… مع إني كنت حاسس إني تايه ومش عارف أوقف. مراتي بدأت تلاحظ؛ الأكل ناقص، طلبات البيت بتتأجل، الفواتير متأخرة. واجهتني وقالت لي: "فلوسنا بتروح فين؟ أنت اتغيرت". كذبت وقلت "شغل، ضغط، مشاكل". كل مرة كنت بكذب فيها كنت بغرق أكتر، ومش حاسس غير إني بخسر نفسي واحدة واحدة. وصلت لأصعب مرحلة.. بعت دهبي وبعت دهبها! وقفت قدامي وعينيها مليانة وجع وقالت: "أنا مكنتش مستنية قصور، أنا كنت مستنية أمان.. أنت ضيعت كل حاجة". ساعتها فهمت، بس بعد فوات الأوان. استلفت مبلغ كبير من جارنا وخسرته كله في يوم واحد. الراجل خبط على الباب، ومراتي انهارت وقالت لي جملة مش هتروح من دماغي: "أنت مش بس خسرت فلوسك، أنت خسرت نفسك". طلبت الطلاق ومشيت بالعيال. أنا دلوقتي قاعد في بيت أهلي، مديون، مكسور، وحاسس إني واقف في نص الطريق… لا عارف أرجع ولا عارف أكمل. "أنا دلوقتي ببدأ أسدد ديوني ومسحت كل التطبيقات، وبحاول أرجع ثقة ولادي فيّ خطوة بخطوة. نصيحتي لأي حد: لو الحاجة دي مخوفاك يبقى هي أكبر منك. أنا خسرت كتير، بس يمكن الحكاية دي تكون سبب إن غيري ما يضيعش زيّي."

Default Sample

سكس

في مكان سري تحت الأرض، اكتشف العلماء مخلوق غريب بيتحرك في الظلام. الحكومة حاولت تخفي الموضوع لكن الأخبار تسربت للإعلام. الناس بدأت تخاف لما عرفت إن المخلوق هرب من المعمل وبقى حر طليق في المدينة.

Default Sample

ركس

عندما قمنا بتنظيم المؤتمر في القاعة الرئيسية، طلبت من السيد حسن تجهيز المعدات الصوتية وترتيب المقاعد. وضعنا اللافتات في المدخل وأعددنا طاولة التسجيل للمشاركين في الجهة اليمنى.

Sample Transcriptions

Default Sample - Beispiel 1

"أنا مش داخل أحكي قصة فقر ولا خيانة ولا مشكلة عادية.. أنا داخل أحكي إزاي تطبيق على الموبايل قدر يهد بيت كامل؛ جواز 7 سنين، طفلين، وبيت كان مستور.. في أقل من سنة كل ده اختفى. مش علشان مرض ولا حادثة، علشان ضغطة زرار وكلمة اتقالت لي: فلوس سهلة. ساعتها حسّيت إني فاهم، بس الحقيقة إني كنت تايه ومش شايف قدامي." كانت حياتي ماشية عادي جداً؛ بيت بسيط، شغل على قدنا، مفيش رفاهية بس مستورين. أنا ومراتي عمرنا ما حلمنا بقصور ولا عربيات، كل اللي كنا عايزينه إن البيت يمشي والعيال تكبر في أمان. كنت أرجع من شغلي تعبان ألاقي ولادي ومراتي مستنييني بالأكل، نضحك ونشتكي من الغلاء ونقول "ربنا يعوض". كنت حاسس إن عندي أهم حاجة: بيت ثابت… ومكنتش عارف إن الثبات ده هش أكتر ما تخيلت. في يوم وأنا قاعد مع واحد صاحبي، وراني "تطبيق مراهنات" وقال لي بثقة: "جرب كده، دي فلوس سهلة، ناس بتكسب آلاف وأنت واقف مكانك". ضحكت وقلت له "يا عم سيبك ده نصب"، بس الفضول لعب في دماغي. قلت أجرب بمبلغ صغير، حاجة لا تودي ولا تجيب. حطيت الرهان.. وكسبت! ساعتها حسّيت إني مسكت طرف الخيط، ومخدتش بالي إني دخلت طريق ملوش لافتة خروج. بعدها مرة ورا مرة، كل مكسب يخلي الطمع يزيد، وكل خسارة أقول "عادي الجولة الجاية هتعوض". بقيت مستني الماتشات أكتر من أي حاجة، ماسك الموبايل وأنا متوتر، أفرح فجأة وأتعصب من أقل كلمة. المرتب بقى يدخل ويطلع من غير ما أحس، فلوس البيت بقت فلوس رهان، وأنا بقنع نفسي إن ده "مؤقت"… مع إني كنت حاسس إني تايه ومش عارف أوقف. مراتي بدأت تلاحظ؛ الأكل ناقص، طلبات البيت بتتأجل، الفواتير متأخرة. واجهتني وقالت لي: "فلوسنا بتروح فين؟ أنت اتغيرت". كذبت وقلت "شغل، ضغط، مشاكل". كل مرة كنت بكذب فيها كنت بغرق أكتر، ومش حاسس غير إني بخسر نفسي واحدة واحدة. وصلت لأصعب مرحلة.. بعت دهبي وبعت دهبها! وقفت قدامي وعينيها مليانة وجع وقالت: "أنا مكنتش مستنية قصور، أنا كنت مستنية أمان.. أنت ضيعت كل حاجة". ساعتها فهمت، بس بعد فوات الأوان. استلفت مبلغ كبير من جارنا وخسرته كله في يوم واحد. الراجل خبط على الباب، ومراتي انهارت وقالت لي جملة مش هتروح من دماغي: "أنت مش بس خسرت فلوسك، أنت خسرت نفسك". طلبت الطلاق ومشيت بالعيال. أنا دلوقتي قاعد في بيت أهلي، مديون، مكسور، وحاسس إني واقف في نص الطريق… لا عارف أرجع ولا عارف أكمل. "أنا دلوقتي ببدأ أسدد ديوني ومسحت كل التطبيقات، وبحاول أرجع ثقة ولادي فيّ خطوة بخطوة. نصيحتي لأي حد: لو الحاجة دي مخوفاك يبقى هي أكبر منك. أنا خسرت كتير، بس يمكن الحكاية دي تكون سبب إن غيري ما يضيعش زيّي."

Default Sample - سكس

في مكان سري تحت الأرض، اكتشف العلماء مخلوق غريب بيتحرك في الظلام. الحكومة حاولت تخفي الموضوع لكن الأخبار تسربت للإعلام. الناس بدأت تخاف لما عرفت إن المخلوق هرب من المعمل وبقى حر طليق في المدينة.

Default Sample - ركس

عندما قمنا بتنظيم المؤتمر في القاعة الرئيسية، طلبت من السيد حسن تجهيز المعدات الصوتية وترتيب المقاعد. وضعنا اللافتات في المدخل وأعددنا طاولة التسجيل للمشاركين في الجهة اليمنى.

Default Sample - مك

والله يا جماعة انا رحت للدكتور امبارح بقى، قال لي الحمد لله الأمور كويسة خالص. بس لازم اواظب على الدوا دلوقتي وأهتم بصحتي شوية. شكلي بقى احسن من الاول خالص.

Default Sample - ريناد سكس

يا جماعة النهاردة العرض هيبدأ الساعة 8 بالليل. الأسعار الجديدة 400 بدل 550 لمدة ساعتين بس. اللي عايز يحجز يبعتلي برايفت دلوقتي، مش هرد على اي كلام برة. اللي مش عاجبه بلوك على طول.

Default Sample - سكس

طيب خلاص يا باشا، انا هكلم صحابي دلوقتي وهنظبط الموضوع. هبعتلك 300 الأول وبعدين لما نخلص اللعبة هنبقى نحول الباقي. بس ياريت تبعتلي الحساب بتاعك عشان نظبط كل حاجة.

Default Sample - أحمد مكي

الموسيقى دلوقتي بقت مختلفة يعني، الناس بتسمع حاجات مش زي زمان خالص. أنا فاكر لما كنا بنعمل فن عشان نوصل رسالة حقيقية، مش مجرد كلام وخلاص. دلوقتي كل حاجة بقت سريعة، الناس عايزة تسمع وتنسى على طول.

Default Sample - احمد مكي

في ليلة من الليالي القمرية كنا ماشيين انا والشلة في شوارع الحي، بنضحك ونحكي ونغني مع بعض. كل واحد فينا له حكاية، بس لما نتجمع بنبقى احلى حدوتة. دي مش مجرد صحوبية، دي رحلة عمر كاملة.

الو - مكس

السلام عليكم حبايبي معاكم الزعيم اليوم تحداني المصمم الهاشمي اريد توصلوني 10الف متابع اذا خسرنا انتو تختارون الحكم

Default Sample - سكس مصري

كل يوم يمر كالنسيم الخفيف، والقلب يحمل أمل جديد. الصبر مفتاح الفرج، والأيام تعلمنا الحكمة. كما النهر يجري بهدوء، نحن نمضي في طريقنا بثقة وإيمان.

Default Sample - مسك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أحبائي، أود أن أعلن عن برنامجنا الجديد لدعم الأسر المحتاجة خلال شهر رمضان المبارك. من يرغب بالمشاركة يمكنه التواصل معنا عبر المنصة الرسمية. جزاكم الله خيراً وبارك الله فيكم.

Default Sample - مكي

كسي امك انت و هو بس يا عرص

Default Sample - اسماعيل ياسين 2

اسمي بالكامل: إسماعيل ياسين إسماعيل علي نخلة. مكان نشأتي في السويس، وكنت ابن صايِغ غَنِيّ معروف في شارع عباس. والدي كان بيِحِبّ شُغله، وكان نَفْسُه أَشِيل اسمه من بعده. بسّ الدنيا ليها رأي تاني.

So verwenden Sie den مكس Sprachgenerator

Erstellen Sie professionelle Voiceovers in 3 einfachen Schritten

01

Geben Sie Ihr Skript ein

Tippen oder fügen Sie einen beliebigen Text ein, den مكس sprechen soll

  • Unterstützt längere Texte mit erweiterten Plänen
  • Funktioniert automatisch in mehreren Sprachen
Probieren Sie die Demo oben aus
02

Audio generieren

Klicken Sie auf Generieren, um zu hören, wie die Stimme von مكس Ihren Text zum Leben erweckt

  • Ergebnisse in Studioqualität in Sekunden
  • 100% kostenlos testen • Keine Kreditkarte erforderlich

1+ Ersteller haben diese Stimme verwendet

03

Erweiterter Playground öffnen

Klicken Sie auf die Schaltfläche 'Stimme verwenden', um leistungsstarke Funktionen freizuschalten:

  • Erweiterte Textlänge
  • Feinabstimmung von Geschwindigkeit, Tonhöhe und Emotion
  • Download in mehreren Formaten (MP3, WAV)
  • In Bibliothek speichern & kommerzielle Nutzungsrechte mit erweiterten Plänen
Stimme verwenden

Bereit, professionelle Inhalte mit مكس zu erstellen?

Schließen Sie sich Tausenden von Erstellern an, die KI-Stimmen für Videos, Podcasts und mehr verwenden

Kostenlose Version verfügbarKeine Kreditkarte erforderlich

Häufig gestellte Fragen zu مكس

Geben Sie einfach Ihren Text in die Demo oben ein, wählen Sie مكس aus und klicken Sie auf Generieren. Sie können die Audiodatei herunterladen oder sie in unserem erweiterten Playground für mehr Kontrollen verwenden.
Ja! Sie können مكس kostenlos testen. Erstellen Sie ein Konto, um monatlich kostenlose Generierungen zu erhalten und auf erweiterte Funktionen zuzugreifen.
Verwenden Sie مكس für YouTube-Videos, TikTok-Inhalte, Hörbücher, Podcasts, Videospiele, Animationen und jedes Projekt, das professionelle Voice-Overs benötigt.
Ja, mit unseren kostenpflichtigen Plänen erhalten Sie vollständige kommerzielle Nutzungsrechte. Kostenlose Nutzer können Stimmen für persönliche Projekte verwenden.
مكس erzeugt ultra-realistische Sprache mit natürlichen Emotionen und Tonfall. Hören Sie sich die Samples oben an, um die Qualität zu beurteilen. Über 1 Ersteller vertrauen auf diese Stimme.