Fish Audioによる無料のملخص AI音声ジェネレーター
ملخص の声を生成、0回使用され、0件のいいねがあります。AIテキスト読み上げでドラマティック, ナレーション, 女性の音声を作成。
サンプル - ملخص
音声の品質と多様性を示すサンプル生成を聴く
Default Sample
サンプル 1
سامح كان بيسافر كل يوم لمسافات بعيدة عشان لقمة العيش، وكان قلبه دايما مع أهله اللي مستنيينه. الكل كان بيقوله استسلم والظروف أقوى منك، بس هو كان بيرد دايما بكرة أحلى. الحكاية مش بس فلوس، الحكاية هي الصبر والإيمان إن ربنا مش هيضيع تعبه أبدا في الآخر.
Default Sample
النهاردة هنحكي قصة ما حدش يعرفها، قصة لاعب صغير حلم يكون نجم كبير. كل الناس قالتله مستحيل، بس هو ما سمعش كلامهم. تعالوا نشوف إزاي حول الحلم لحقيقة وإزاي وصل للقمة رغم كل الصعوبات.
Default Sample
يحكى أن رجلاً حكيماً جلس تحت شجرة يتأمل الناس يمرون مسرعين، فسأله أحدهم: لماذا تجلس هنا وحيداً؟ فأجاب: أرى الناس يركضون خلف السراب، ينسون أن الحياة كالظل، كلما حاولت الإمساك به ابتعد عنك.
Sample Transcriptions
Default Sample - サンプル 1
سامح كان بيسافر كل يوم لمسافات بعيدة عشان لقمة العيش، وكان قلبه دايما مع أهله اللي مستنيينه. الكل كان بيقوله استسلم والظروف أقوى منك، بس هو كان بيرد دايما بكرة أحلى. الحكاية مش بس فلوس، الحكاية هي الصبر والإيمان إن ربنا مش هيضيع تعبه أبدا في الآخر.
Default Sample - ةث
النهاردة هنحكي قصة ما حدش يعرفها، قصة لاعب صغير حلم يكون نجم كبير. كل الناس قالتله مستحيل، بس هو ما سمعش كلامهم. تعالوا نشوف إزاي حول الحلم لحقيقة وإزاي وصل للقمة رغم كل الصعوبات.
Default Sample - قصص
يحكى أن رجلاً حكيماً جلس تحت شجرة يتأمل الناس يمرون مسرعين، فسأله أحدهم: لماذا تجلس هنا وحيداً؟ فأجاب: أرى الناس يركضون خلف السراب، ينسون أن الحياة كالظل، كلما حاولت الإمساك به ابتعد عنك.
Default Sample - مكس
"أنا مش داخل أحكي قصة فقر ولا خيانة ولا مشكلة عادية.. أنا داخل أحكي إزاي تطبيق على الموبايل قدر يهد بيت كامل؛ جواز 7 سنين، طفلين، وبيت كان مستور.. في أقل من سنة كل ده اختفى. مش علشان مرض ولا حادثة، علشان ضغطة زرار وكلمة اتقالت لي: فلوس سهلة. ساعتها حسّيت إني فاهم، بس الحقيقة إني كنت تايه ومش شايف قدامي." كانت حياتي ماشية عادي جداً؛ بيت بسيط، شغل على قدنا، مفيش رفاهية بس مستورين. أنا ومراتي عمرنا ما حلمنا بقصور ولا عربيات، كل اللي كنا عايزينه إن البيت يمشي والعيال تكبر في أمان. كنت أرجع من شغلي تعبان ألاقي ولادي ومراتي مستنييني بالأكل، نضحك ونشتكي من الغلاء ونقول "ربنا يعوض". كنت حاسس إن عندي أهم حاجة: بيت ثابت… ومكنتش عارف إن الثبات ده هش أكتر ما تخيلت. في يوم وأنا قاعد مع واحد صاحبي، وراني "تطبيق مراهنات" وقال لي بثقة: "جرب كده، دي فلوس سهلة، ناس بتكسب آلاف وأنت واقف مكانك". ضحكت وقلت له "يا عم سيبك ده نصب"، بس الفضول لعب في دماغي. قلت أجرب بمبلغ صغير، حاجة لا تودي ولا تجيب. حطيت الرهان.. وكسبت! ساعتها حسّيت إني مسكت طرف الخيط، ومخدتش بالي إني دخلت طريق ملوش لافتة خروج. بعدها مرة ورا مرة، كل مكسب يخلي الطمع يزيد، وكل خسارة أقول "عادي الجولة الجاية هتعوض". بقيت مستني الماتشات أكتر من أي حاجة، ماسك الموبايل وأنا متوتر، أفرح فجأة وأتعصب من أقل كلمة. المرتب بقى يدخل ويطلع من غير ما أحس، فلوس البيت بقت فلوس رهان، وأنا بقنع نفسي إن ده "مؤقت"… مع إني كنت حاسس إني تايه ومش عارف أوقف. مراتي بدأت تلاحظ؛ الأكل ناقص، طلبات البيت بتتأجل، الفواتير متأخرة. واجهتني وقالت لي: "فلوسنا بتروح فين؟ أنت اتغيرت". كذبت وقلت "شغل، ضغط، مشاكل". كل مرة كنت بكذب فيها كنت بغرق أكتر، ومش حاسس غير إني بخسر نفسي واحدة واحدة. وصلت لأصعب مرحلة.. بعت دهبي وبعت دهبها! وقفت قدامي وعينيها مليانة وجع وقالت: "أنا مكنتش مستنية قصور، أنا كنت مستنية أمان.. أنت ضيعت كل حاجة". ساعتها فهمت، بس بعد فوات الأوان. استلفت مبلغ كبير من جارنا وخسرته كله في يوم واحد. الراجل خبط على الباب، ومراتي انهارت وقالت لي جملة مش هتروح من دماغي: "أنت مش بس خسرت فلوسك، أنت خسرت نفسك". طلبت الطلاق ومشيت بالعيال. أنا دلوقتي قاعد في بيت أهلي، مديون، مكسور، وحاسس إني واقف في نص الطريق… لا عارف أرجع ولا عارف أكمل. "أنا دلوقتي ببدأ أسدد ديوني ومسحت كل التطبيقات، وبحاول أرجع ثقة ولادي فيّ خطوة بخطوة. نصيحتي لأي حد: لو الحاجة دي مخوفاك يبقى هي أكبر منك. أنا خسرت كتير، بس يمكن الحكاية دي تكون سبب إن غيري ما يضيعش زيّي."
Default Sample - maged elkedwany
والله يا جماعة أنا فاكر لما كنت في بداية المشوار، كنت قاعد في البيت أفكر وأقول يا رب دلني على الطريق. وفجأة جتلي مكالمة غيرت حياتي. الله يعلم كان إحساس غريب، بس الحمد لله ربنا كرمني وفتح لي أبواب كتير.
Default Sample - سمعه
والله الحب زمان كان غير، كان في احترام وتقدير. دلوقتي بقى كله مصلحة وحسابات، واحد عايز شقة والتانية عايزة شبكة، وفي الآخر يقولك حب. يا جماعة الحب مش كده، الحب تضحية ومشاعر صادقة.
Default Sample - يويو
يا جماعة كيلو اللحمة دلوقتي بقى محتاج قرض من البنك وتمضيلك على وصلات أمانة. يعني عشان تعمل صينية بطاطس محترمة في البيت، محتاج ميزانية دولة بحالها والله. الأسعار بقت في السحاب والواحد مش عارف يروح فين تاني من الغلاء ده.
Default Sample - Soliman
تخيل بقى انك راجع البيت متأخر وفجأة تلاقي العمارة كلها واقفة قدام شقتك. طلع جارك عمل حريقة في الشقة وهو نايم والدخان طلع للجيران كلهم. الحمد لله محدش اتأذى بس كانت ليلة سودة على الكل.
Default Sample - بكبكبي
تعالوا احكيلكم عن حالة غريبة جدا حصلت مع واحدة ست كبيرة في السن. كانت بتشتكي من صداع شديد محدش عارف سببه ايه. راحت لكل دكاترة البلد وكل واحد يقول رأي مختلف، والست تعبانة ومحدش قادر يساعدها. لحد ما اكتشفوا ان السبب كان بسيط جدا.
Default Sample - sameh
بصوا يا جماعة، الصبر مش بس إنك تستحمل، الصبر إنك ترضى بقضاء ربنا وتعرف إن كل تأخيرة فيها خير. لما الدنيا تضيق عليك، اوعى تشتكي للخلق، الجأ للخالق سبحانه وتعالى. خليك دايمًا مصدر أمل لغيرك، وكن قدوة حسنة في بيتك ومع أهلك، لأن دي الرسالة الحقيقية اللي هنقابل بيها ربنا.
Default Sample - البنت المصريه
يا جماعة أنا بجد محتارة وتعبانة، جوزي بيعمل كل اللي يقدر عليه عشان يرضي أمه وهي مش حاسة بيه خالص. دايماً بتيجي عليه وتلومه وهو بيسكت عشان خاطر ربنا. أنا نفسي ياخد موقف بس خايفة عليه من زعلها، مش عارفة اتصرف إزاي وقلبي واجعني عليه وعلى كرامته اللي بتتهان.
Default Sample - محمحد رمضا0022
أنا الحمد لله وصلت للي أنا فيه بتعب وشقى. الناس فاكرة إن النجاح سهل، بس أنا قعدت سنين طويلة بشتغل وأتعب. دلوقتي لما بشوف محبة الجمهور بحس إن كل التعب ده ما كانش على الفاضي. ربنا يديم النعمة ويخليكم ليا.
Default Sample - Tamer hosni
يا جماعة بجد الجمهور ده هو كل حاجة بالنسبة لي. لما بكون في الاستوديو، بقعد أفكر في كل كلمة وكل لحن عشان يوصل لقلوبكم. التعب ده كله بيهون أول ما بشوف فرحتكم بالأغاني الجديدة، وإحنا هدفنا دايماً نقدم حاجة مختلفة تليق بيكم وبحبكم الكبير اللي بيخليني أكمل.
ملخص 音声ジェネレーターの使い方
3つの簡単なステップでプロフェッショナルなボイスオーバーを作成
音声を生成
生成をクリックすると、ملخص の音声があなたのテキストに命を吹き込みます
- 数秒でスタジオ品質の結果
- 100%無料で試せる・クレジットカード不要
高度なPlaygroundを開く
「ボイスを使用」ボタンをクリックして強力な機能を解放:
- 拡張テキスト長
- 速度、ピッチ、感情の微調整
- 複数のフォーマットでダウンロード(MP3、WAV)
- ライブラリに保存と商用利用権
ملخص でプロフェッショナルなコンテンツを作成する準備はできましたか?
動画、ポッドキャスト、その他のコンテンツにAI音声を使用している数千人のクリエイターに参加