مكس Fish Audio의 AI 음성 생성기
1+명의 크리에이터가 신뢰하는 مكس 음성 생성. AI 텍스트 투 스피치로 남성, 중년, 내레이션 음성 제작.
샘플 - مكس
음질과 다양성을 자랑하는 샘플 생성물을 들어보세요
Default Sample
샘플 1
"أنا مش داخل أحكي قصة فقر ولا خيانة ولا مشكلة عادية.. أنا داخل أحكي إزاي تطبيق على الموبايل قدر يهد بيت كامل؛ جواز 7 سنين، طفلين، وبيت كان مستور.. في أقل من سنة كل ده اختفى. مش علشان مرض ولا حادثة، علشان ضغطة زرار وكلمة اتقالت لي: فلوس سهلة. ساعتها حسّيت إني فاهم، بس الحقيقة إني كنت تايه ومش شايف قدامي." كانت حياتي ماشية عادي جداً؛ بيت بسيط، شغل على قدنا، مفيش رفاهية بس مستورين. أنا ومراتي عمرنا ما حلمنا بقصور ولا عربيات، كل اللي كنا عايزينه إن البيت يمشي والعيال تكبر في أمان. كنت أرجع من شغلي تعبان ألاقي ولادي ومراتي مستنييني بالأكل، نضحك ونشتكي من الغلاء ونقول "ربنا يعوض". كنت حاسس إن عندي أهم حاجة: بيت ثابت… ومكنتش عارف إن الثبات ده هش أكتر ما تخيلت. في يوم وأنا قاعد مع واحد صاحبي، وراني "تطبيق مراهنات" وقال لي بثقة: "جرب كده، دي فلوس سهلة، ناس بتكسب آلاف وأنت واقف مكانك". ضحكت وقلت له "يا عم سيبك ده نصب"، بس الفضول لعب في دماغي. قلت أجرب بمبلغ صغير، حاجة لا تودي ولا تجيب. حطيت الرهان.. وكسبت! ساعتها حسّيت إني مسكت طرف الخيط، ومخدتش بالي إني دخلت طريق ملوش لافتة خروج. بعدها مرة ورا مرة، كل مكسب يخلي الطمع يزيد، وكل خسارة أقول "عادي الجولة الجاية هتعوض". بقيت مستني الماتشات أكتر من أي حاجة، ماسك الموبايل وأنا متوتر، أفرح فجأة وأتعصب من أقل كلمة. المرتب بقى يدخل ويطلع من غير ما أحس، فلوس البيت بقت فلوس رهان، وأنا بقنع نفسي إن ده "مؤقت"… مع إني كنت حاسس إني تايه ومش عارف أوقف. مراتي بدأت تلاحظ؛ الأكل ناقص، طلبات البيت بتتأجل، الفواتير متأخرة. واجهتني وقالت لي: "فلوسنا بتروح فين؟ أنت اتغيرت". كذبت وقلت "شغل، ضغط، مشاكل". كل مرة كنت بكذب فيها كنت بغرق أكتر، ومش حاسس غير إني بخسر نفسي واحدة واحدة. وصلت لأصعب مرحلة.. بعت دهبي وبعت دهبها! وقفت قدامي وعينيها مليانة وجع وقالت: "أنا مكنتش مستنية قصور، أنا كنت مستنية أمان.. أنت ضيعت كل حاجة". ساعتها فهمت، بس بعد فوات الأوان. استلفت مبلغ كبير من جارنا وخسرته كله في يوم واحد. الراجل خبط على الباب، ومراتي انهارت وقالت لي جملة مش هتروح من دماغي: "أنت مش بس خسرت فلوسك، أنت خسرت نفسك". طلبت الطلاق ومشيت بالعيال. أنا دلوقتي قاعد في بيت أهلي، مديون، مكسور، وحاسس إني واقف في نص الطريق… لا عارف أرجع ولا عارف أكمل. "أنا دلوقتي ببدأ أسدد ديوني ومسحت كل التطبيقات، وبحاول أرجع ثقة ولادي فيّ خطوة بخطوة. نصيحتي لأي حد: لو الحاجة دي مخوفاك يبقى هي أكبر منك. أنا خسرت كتير، بس يمكن الحكاية دي تكون سبب إن غيري ما يضيعش زيّي."
Default Sample
النهاردة بنشوف مشهد مثير، راجل محاصر في مبنى قديم، الأعداء في كل مكان، بيحاول يلاقي طريق للخروج. صوت خطواته بيدق في الممرات المظلمة، قلبه بيدق بسرعة، وفجأة بيلمح ضوء صغير، أمل أخير للنجاة
Default Sample
والله يا جماعة أنا فاكر لما كنت في بداية المشوار، كنت قاعد في البيت أفكر وأقول يا رب دلني على الطريق. وفجأة جتلي مكالمة غيرت حياتي. الله يعلم كان إحساس غريب، بس الحمد لله ربنا كرمني وفتح لي أبواب كتير.
Sample Transcriptions
Default Sample - 샘플 1
"أنا مش داخل أحكي قصة فقر ولا خيانة ولا مشكلة عادية.. أنا داخل أحكي إزاي تطبيق على الموبايل قدر يهد بيت كامل؛ جواز 7 سنين، طفلين، وبيت كان مستور.. في أقل من سنة كل ده اختفى. مش علشان مرض ولا حادثة، علشان ضغطة زرار وكلمة اتقالت لي: فلوس سهلة. ساعتها حسّيت إني فاهم، بس الحقيقة إني كنت تايه ومش شايف قدامي." كانت حياتي ماشية عادي جداً؛ بيت بسيط، شغل على قدنا، مفيش رفاهية بس مستورين. أنا ومراتي عمرنا ما حلمنا بقصور ولا عربيات، كل اللي كنا عايزينه إن البيت يمشي والعيال تكبر في أمان. كنت أرجع من شغلي تعبان ألاقي ولادي ومراتي مستنييني بالأكل، نضحك ونشتكي من الغلاء ونقول "ربنا يعوض". كنت حاسس إن عندي أهم حاجة: بيت ثابت… ومكنتش عارف إن الثبات ده هش أكتر ما تخيلت. في يوم وأنا قاعد مع واحد صاحبي، وراني "تطبيق مراهنات" وقال لي بثقة: "جرب كده، دي فلوس سهلة، ناس بتكسب آلاف وأنت واقف مكانك". ضحكت وقلت له "يا عم سيبك ده نصب"، بس الفضول لعب في دماغي. قلت أجرب بمبلغ صغير، حاجة لا تودي ولا تجيب. حطيت الرهان.. وكسبت! ساعتها حسّيت إني مسكت طرف الخيط، ومخدتش بالي إني دخلت طريق ملوش لافتة خروج. بعدها مرة ورا مرة، كل مكسب يخلي الطمع يزيد، وكل خسارة أقول "عادي الجولة الجاية هتعوض". بقيت مستني الماتشات أكتر من أي حاجة، ماسك الموبايل وأنا متوتر، أفرح فجأة وأتعصب من أقل كلمة. المرتب بقى يدخل ويطلع من غير ما أحس، فلوس البيت بقت فلوس رهان، وأنا بقنع نفسي إن ده "مؤقت"… مع إني كنت حاسس إني تايه ومش عارف أوقف. مراتي بدأت تلاحظ؛ الأكل ناقص، طلبات البيت بتتأجل، الفواتير متأخرة. واجهتني وقالت لي: "فلوسنا بتروح فين؟ أنت اتغيرت". كذبت وقلت "شغل، ضغط، مشاكل". كل مرة كنت بكذب فيها كنت بغرق أكتر، ومش حاسس غير إني بخسر نفسي واحدة واحدة. وصلت لأصعب مرحلة.. بعت دهبي وبعت دهبها! وقفت قدامي وعينيها مليانة وجع وقالت: "أنا مكنتش مستنية قصور، أنا كنت مستنية أمان.. أنت ضيعت كل حاجة". ساعتها فهمت، بس بعد فوات الأوان. استلفت مبلغ كبير من جارنا وخسرته كله في يوم واحد. الراجل خبط على الباب، ومراتي انهارت وقالت لي جملة مش هتروح من دماغي: "أنت مش بس خسرت فلوسك، أنت خسرت نفسك". طلبت الطلاق ومشيت بالعيال. أنا دلوقتي قاعد في بيت أهلي، مديون، مكسور، وحاسس إني واقف في نص الطريق… لا عارف أرجع ولا عارف أكمل. "أنا دلوقتي ببدأ أسدد ديوني ومسحت كل التطبيقات، وبحاول أرجع ثقة ولادي فيّ خطوة بخطوة. نصيحتي لأي حد: لو الحاجة دي مخوفاك يبقى هي أكبر منك. أنا خسرت كتير، بس يمكن الحكاية دي تكون سبب إن غيري ما يضيعش زيّي."
Default Sample - ممم
النهاردة بنشوف مشهد مثير، راجل محاصر في مبنى قديم، الأعداء في كل مكان، بيحاول يلاقي طريق للخروج. صوت خطواته بيدق في الممرات المظلمة، قلبه بيدق بسرعة، وفجأة بيلمح ضوء صغير، أمل أخير للنجاة
Default Sample - maged elkedwany
والله يا جماعة أنا فاكر لما كنت في بداية المشوار، كنت قاعد في البيت أفكر وأقول يا رب دلني على الطريق. وفجأة جتلي مكالمة غيرت حياتي. الله يعلم كان إحساس غريب، بس الحمد لله ربنا كرمني وفتح لي أبواب كتير.
Default Sample - محمد ناصر 2
شوف يا سيدي، الناس فاكرة إن السكوت هيحل المشكلة. طيب والله ما هيحل! كل يوم بنشوف مصايب جديدة، وكل يوم الناس بتتعب أكتر. إنت فاكر لما تسكت هيسيبوك في حالك؟ لا والله، دي مش طريقة للحل خالص.
Default Sample - أديب
يا جماعة، إحنا بقينا في زمن غريب جداً، تلاقي الناس سايبة لب الموضوع وماسكة في الهيافات. يعني لما نلاقي الأسعار بتغلى وكل واحد طالع يفتي، والسوشيال ميديا مقلوبة على ترند ملوش أي تلاتة لازمة، يبقى فيه حاجة غلط. إحنا لازم نفكر بالعقل، الحكاية مش مجرد كلام وخلاص، دي حياة ناس.
Default Sample - Soliman
تخيل بقى انك راجع البيت متأخر وفجأة تلاقي العمارة كلها واقفة قدام شقتك. طلع جارك عمل حريقة في الشقة وهو نايم والدخان طلع للجيران كلهم. الحمد لله محدش اتأذى بس كانت ليلة سودة على الكل.
Default Sample - ممحح
والله انا مش عارف ليه بتفكري كده، انا قلت اللي عندي وخلاص. مش هغير كلامي ولا هتراجع عن موقفي. انت عارفة اني صادق معاكي وبقولك الحقيقة زي ما هي.
Default Sample - ماجد
كنت قاعد مع المخرج امبارح و بنتكلم عن المسلسل الجديد، قالي عندي فكرة حلوة اوي و الدور ده مكتوب عشانك. قلتله احكيلي، و لما حكالي حسيت ان ده بالظبط اللي كنت بدور عليه. طبعاً وافقت على طول، و هنبدأ التصوير خلال شهر.
Default Sample - ةث
النهاردة هنحكي قصة ما حدش يعرفها، قصة لاعب صغير حلم يكون نجم كبير. كل الناس قالتله مستحيل، بس هو ما سمعش كلامهم. تعالوا نشوف إزاي حول الحلم لحقيقة وإزاي وصل للقمة رغم كل الصعوبات.
Default Sample - صوت اخباري مصري
النهاردة شفت موقف غريب في المترو، ست كبيرة واقفة ومعاها شنط كتير، شاب صغير قاعد قدامها مشغول في الموبايل. فجأة قام راجل كبير وقال للشاب: يا ابني مش عيب؟ الشاب اتكسف جداً وقام على طول للست وهو وشه أحمر من الكسوف.
Default Sample - ماجد مجدي
هل تساءلت يوماً عن سر قوة دراغون؟ معظم المحللين يعتقدون أنه يمتلك فاكهة شيطان من نوع زوان، لكن الحقيقة قد تكون أعمق من ذلك. الدليل في كيفية تحكمه بالعواصف والرياح، وهذا يشير إلى قدرة تتجاوز مجرد فاكهة شيطان عادية.
Default Sample - ماجد المصري
طبعا.فرحة اولاد الحاج سيد يوم 22خمسه وعايز اقولك كمان ان الفرح دا هيكون اذاعه وتلفزيون
Default Sample - Fathy
ابو خالد ! معاك ايه يا عمي ؟ سردين ؟ نقيله شوية طوايل حلوين
مكس 음성 생성기 사용 방법
3단계로 전문적인 보이스오버를 만드세요
오디오 생성
مكس의 목소리로 텍스트를 활기차게 만들어 들려주는 '생성' 버튼을 클릭하세요.
- 초 단위로 스튜디오 품질의 결과물을 얻으세요
- 100% 무료로 시도해보세요 • 신용카드가 필요하지 않습니다
1+ 창작자가 이 목소리를 사용했습니다
고급 플레이그라운드 열기
'음성 사용' 버튼을 클릭하여 강력한 기능을 활성화하세요:
- 긴 프로젝트를 위한 확장된 텍스트 길이
- 속도, 피치, 감정을 세밀하게 조정하세요
- 다양한 형식으로 다운로드(MP3, WAV)
- 라이브러리에 저장하고 상업적 사용 권한을 해제하세요
مكس로 전문적인 콘텐츠를 만들 준비가 되셨나요?
비디오, 팟캐스트 등을 위해 AI 목소리를 사용하는 수천 명의 크리에이터에 가입하세요