Kostenloser بيدي KI-Sprachgenerator von Fish Audio
Erzeuge بيدي-Stimme, der über 1+ Creator vertrauen. Erstelle Männlich, Mittel, Jung-Sprachaufnahmen mit KI-Text-zu-Sprache.
Samples - بيدي
Hören Sie sich Beispielgenerationen an, die Sprachqualität und Vielseitigkeit präsentieren
Default Sample
Beispiel 1
السلام عليكم يا أحبابي، اليوم سنتحدث عن قصة جميلة من تراثنا الإسلامي. لا تنسوا الاشتراك في القناة والضغط على زر الإعجاب لتصلكم كل القصص الجديدة. شاركوا الفيديو مع عائلاتكم وأصدقائكم.
Default Sample
يا جماعة، إحنا بقينا في زمن غريب جداً، تلاقي الناس سايبة لب الموضوع وماسكة في الهيافات. يعني لما نلاقي الأسعار بتغلى وكل واحد طالع يفتي، والسوشيال ميديا مقلوبة على ترند ملوش أي تلاتة لازمة، يبقى فيه حاجة غلط. إحنا لازم نفكر بالعقل، الحكاية مش مجرد كلام وخلاص، دي حياة ناس.
Default Sample
سارة! سارة! سمعت صراخاً في الليل المظلم. ركضت بسرعة نحو الصوت، قلبي يخفق بشدة. وجدتها في الحديقة، تبكي وحيدة. أختي الصغيرة! لا تخافي، أنا هنا معك!
Sample Transcriptions
Default Sample - Beispiel 1
السلام عليكم يا أحبابي، اليوم سنتحدث عن قصة جميلة من تراثنا الإسلامي. لا تنسوا الاشتراك في القناة والضغط على زر الإعجاب لتصلكم كل القصص الجديدة. شاركوا الفيديو مع عائلاتكم وأصدقائكم.
Default Sample - أديب
يا جماعة، إحنا بقينا في زمن غريب جداً، تلاقي الناس سايبة لب الموضوع وماسكة في الهيافات. يعني لما نلاقي الأسعار بتغلى وكل واحد طالع يفتي، والسوشيال ميديا مقلوبة على ترند ملوش أي تلاتة لازمة، يبقى فيه حاجة غلط. إحنا لازم نفكر بالعقل، الحكاية مش مجرد كلام وخلاص، دي حياة ناس.
Default Sample - ببببب
سارة! سارة! سمعت صراخاً في الليل المظلم. ركضت بسرعة نحو الصوت، قلبي يخفق بشدة. وجدتها في الحديقة، تبكي وحيدة. أختي الصغيرة! لا تخافي، أنا هنا معك!
Default Sample - سمعه
والله الحب زمان كان غير، كان في احترام وتقدير. دلوقتي بقى كله مصلحة وحسابات، واحد عايز شقة والتانية عايزة شبكة، وفي الآخر يقولك حب. يا جماعة الحب مش كده، الحب تضحية ومشاعر صادقة.
Default Sample - صوتي
النهاردة هنحكي قصة ما حدش يعرفها، قصة لاعب صغير حلم يكون نجم كبير. كل الناس قالتله مستحيل، بس هو ما سمعش كلامهم. عارفين ليه؟ لأن جواه إيمان كبير بنفسه. النهاردة هنكشف كل حاجة عن الرحلة دي.
Default Sample - مالك
النهاردة بنشوف مشهد قوي، راجل محاصر في مبنى قديم، الأعداء بيقربوا منه من كل مكان. بيحاول يلاقي طريق للهروب، بيتسلل في الضلمة، قلبه بيدق بسرعة. فجأة بيلمح نور صغير، أمل أخير للنجاة.
Default Sample - بكبكبي
تعالوا احكيلكم عن حالة غريبة جدا حصلت مع واحدة ست كبيرة في السن. كانت بتشتكي من صداع شديد محدش عارف سببه ايه. راحت لكل دكاترة البلد وكل واحد يقول رأي مختلف، والست تعبانة ومحدش قادر يساعدها. لحد ما اكتشفوا ان السبب كان بسيط جدا.
Default Sample - Bb
البطل اللي قدامنا ده كان عايش حياة عادية لحد ما اكتشف انه من نسل الفراعنة القدماء وفجأة قواه السحرية بدأت تظهر وهو في المدرسة الكل استغرب لما شاف الكتب بتطير حواليه والمدرسين مش مصدقين اللي بيحصل قدامهم الاهل جم جري على المدرسة وهنا بدأت المغامرة الحقيقية
Default Sample - عربي
يا حاجة ابوس ايدك خلصي بقى، القطر هيفوتنا واحنا لسه واقفين هنا. والله العظيم مش هينفع كده خالص، السواق عمال يزمر والناس بتبص علينا. يا حاجة ردي عليا، انتي لسه بتدوري على الشنطة؟ يا ستي سيبيها وتعالي بقى، الوقت بيجري واليوم هيضيع مننا يا حاجة.
Default Sample - Fathy
ابو خالد ! معاك ايه يا عمي ؟ سردين ؟ نقيله شوية طوايل حلوين
Default Sample - مصري
والله انا مش فاهم ليه كل ما اقول حاجة يقولولي انت غلطان، ما انا عارف اللي بيحصل وعارف اني صح، يعني هما فاكرين اني مش فاهم ولا ايه؟ دي حياتي وانا اللي عايش فيها وعارف كل حاجة كويس
Default Sample - اديب
يا جماعة إحنا رايحين فين؟ كل يوم نلاقي قصة أغرب من اللي قبلها والناس سايبة الموضوع الأساسي وبتمسك في حاجات ملهاش أي لازمة. يقولك أصل فلان قال وعلان عاد، طب والمصيبة اللي حصلت دي مين هيتحاسب عليها؟ بجد الموضوع بقى يحير والناس بقت غريبة جداً.
Default Sample - مكس
"أنا مش داخل أحكي قصة فقر ولا خيانة ولا مشكلة عادية.. أنا داخل أحكي إزاي تطبيق على الموبايل قدر يهد بيت كامل؛ جواز 7 سنين، طفلين، وبيت كان مستور.. في أقل من سنة كل ده اختفى. مش علشان مرض ولا حادثة، علشان ضغطة زرار وكلمة اتقالت لي: فلوس سهلة. ساعتها حسّيت إني فاهم، بس الحقيقة إني كنت تايه ومش شايف قدامي." كانت حياتي ماشية عادي جداً؛ بيت بسيط، شغل على قدنا، مفيش رفاهية بس مستورين. أنا ومراتي عمرنا ما حلمنا بقصور ولا عربيات، كل اللي كنا عايزينه إن البيت يمشي والعيال تكبر في أمان. كنت أرجع من شغلي تعبان ألاقي ولادي ومراتي مستنييني بالأكل، نضحك ونشتكي من الغلاء ونقول "ربنا يعوض". كنت حاسس إن عندي أهم حاجة: بيت ثابت… ومكنتش عارف إن الثبات ده هش أكتر ما تخيلت. في يوم وأنا قاعد مع واحد صاحبي، وراني "تطبيق مراهنات" وقال لي بثقة: "جرب كده، دي فلوس سهلة، ناس بتكسب آلاف وأنت واقف مكانك". ضحكت وقلت له "يا عم سيبك ده نصب"، بس الفضول لعب في دماغي. قلت أجرب بمبلغ صغير، حاجة لا تودي ولا تجيب. حطيت الرهان.. وكسبت! ساعتها حسّيت إني مسكت طرف الخيط، ومخدتش بالي إني دخلت طريق ملوش لافتة خروج. بعدها مرة ورا مرة، كل مكسب يخلي الطمع يزيد، وكل خسارة أقول "عادي الجولة الجاية هتعوض". بقيت مستني الماتشات أكتر من أي حاجة، ماسك الموبايل وأنا متوتر، أفرح فجأة وأتعصب من أقل كلمة. المرتب بقى يدخل ويطلع من غير ما أحس، فلوس البيت بقت فلوس رهان، وأنا بقنع نفسي إن ده "مؤقت"… مع إني كنت حاسس إني تايه ومش عارف أوقف. مراتي بدأت تلاحظ؛ الأكل ناقص، طلبات البيت بتتأجل، الفواتير متأخرة. واجهتني وقالت لي: "فلوسنا بتروح فين؟ أنت اتغيرت". كذبت وقلت "شغل، ضغط، مشاكل". كل مرة كنت بكذب فيها كنت بغرق أكتر، ومش حاسس غير إني بخسر نفسي واحدة واحدة. وصلت لأصعب مرحلة.. بعت دهبي وبعت دهبها! وقفت قدامي وعينيها مليانة وجع وقالت: "أنا مكنتش مستنية قصور، أنا كنت مستنية أمان.. أنت ضيعت كل حاجة". ساعتها فهمت، بس بعد فوات الأوان. استلفت مبلغ كبير من جارنا وخسرته كله في يوم واحد. الراجل خبط على الباب، ومراتي انهارت وقالت لي جملة مش هتروح من دماغي: "أنت مش بس خسرت فلوسك، أنت خسرت نفسك". طلبت الطلاق ومشيت بالعيال. أنا دلوقتي قاعد في بيت أهلي، مديون، مكسور، وحاسس إني واقف في نص الطريق… لا عارف أرجع ولا عارف أكمل. "أنا دلوقتي ببدأ أسدد ديوني ومسحت كل التطبيقات، وبحاول أرجع ثقة ولادي فيّ خطوة بخطوة. نصيحتي لأي حد: لو الحاجة دي مخوفاك يبقى هي أكبر منك. أنا خسرت كتير، بس يمكن الحكاية دي تكون سبب إن غيري ما يضيعش زيّي."
Entdecke mehr Männlich, Jung, Erzählung Stimmen
Andere Männlich Stimmen
Mehr AnzeigenAndere Jung Stimmen
Mehr AnzeigenAndere Erzählung Stimmen
Mehr AnzeigenSo verwenden Sie den بيدي Sprachgenerator
Erstellen Sie professionelle Voiceovers in 3 einfachen Schritten
Geben Sie Ihr Skript ein
Tippen oder fügen Sie einen beliebigen Text ein, den بيدي sprechen soll
- Unterstützt längere Texte mit erweiterten Plänen
- Funktioniert automatisch in mehreren Sprachen
Audio generieren
Klicken Sie auf Generieren, um zu hören, wie die Stimme von بيدي Ihren Text zum Leben erweckt
- Ergebnisse in Studioqualität in Sekunden
- 100% kostenlos testen • Keine Kreditkarte erforderlich
1+ Ersteller haben diese Stimme verwendet
Erweiterter Playground öffnen
Klicken Sie auf die Schaltfläche 'Stimme verwenden', um leistungsstarke Funktionen freizuschalten:
- Erweiterte Textlänge
- Feinabstimmung von Geschwindigkeit, Tonhöhe und Emotion
- Download in mehreren Formaten (MP3, WAV)
- In Bibliothek speichern & kommerzielle Nutzungsrechte mit erweiterten Plänen
Bereit, professionelle Inhalte mit بيدي zu erstellen?
Schließen Sie sich Tausenden von Erstellern an, die KI-Stimmen für Videos, Podcasts und mehr verwenden